czwartek, 15 września 2011

Szybkie danie z ziemniakami


Co zrobić, jak pod koniec tygodnia prawie pusto w lodówce? A tu ciepła kolacja się marzy... Zrobiłam coś z tego, co znalazłam, pyszne było!

Składniki
- kilka dużych ziemniaków
- pół czerwonej papryki
- kawałek kiełbasy
- czerwona cebula
- 2 jajka
- przyprawy ziołowe

Ugotowałam ziemniaki i pokroiłam w plastry. Pokrojoną kiełbasę, paprykę i cebulę w piórkach udusiłam na odrobinie oleju. Następnie: ziemniaki na patelnię, na nie kolorowe nadzienie, zalałam jajkami, gdy się ścięły, przewróciłam na drugą stronę. Pieprz biały, trochę ziół prowansalskich, świeża natka - i gotowe.

4 komentarze:

  1. Na zdjęciu wygląda rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och...pychoty! Uwielbiam takie szybkie dania, zajadamy się nimi z mężem gdy nie ma czasu na "wymyślny" obiad :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monica@, wiem, jak to jest, jak nie ma czasu... Czasem aż się dziwię, jak szybko mi przychodzą do głowy szybkie dania! Pozdrawiam

      Usuń