piątek, 10 lutego 2012

Placuszki z jabłkami


Chciało nam się czegoś słodkiego, ciepłego, a jabłka leżały i nikt ich nie chciał jeść! No to zrobiłam na szybko placuszki.

Składniki
- 5 dużych jabłek
- 1 i pół szklanki maki
- 2 jajka
- pół kubeczka jogurtu naturalnego
- odrobina mleka
- cukier waniliowy, cynamon
- olej do smażenia

Mąkę wymieszałam z jajkami i jogurtem. Obrane jabłka starłam tarce z dużymi oczkami, dołożyłam do mąki. Dolałam trochę mleka (na oko), bo ciasto musi być gęste, składa się właściwie głównie z jabłek :) Wsypałam łyżeczkę cukru waniliowego i sporą szczyptą cynamonu. Usmażyłam całą górę na rozgrzanym oleju na rumiano i - już ich nie ma!

2 komentarze:

  1. mmm w dzieciństwie często takie jadłam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A smaki dzieciństwa są cudowne, nie zapominajmy o nich wśród tych niezliczonych, coraz bardziej wymyślnych potraw!

      Usuń