poniedziałek, 21 maja 2012

Deser z truskawkami


Wreszcie zaczął się sezon! Na razie truskawki pojawiają się nieśmiało (i tanie nie są), ale musiałam już dodać je do deseru. Nie jest wyszukany (no i ta kaloryczna śmietana...), ale za to jaki cudnie słodko-owocowy!


Składniki (ilość dowolna)
- truskawki
- jabłko
- mandarynka
- granat
- biszkopty
- jogurt naturalny + cukier puder
- śmietana kremówka
- odrobina soku wyciśniętego z pomarańczy

Pokroiłam jabłko na drobne kawałki, mandarynkę podzieliłam na cząstki. Ułożone na dnie pucharków zalałam zimnym jogurtem z dodatkiem cukru pudru. Na to pokruszyłam biszkopty, nałożyłam sporo ubitej w domu śmietany. Wierzch posypałam nasionami granatu i pokrojonymi truskawkami. Jeszcze tylko kilka kropli soku z pomarańczy i... niebo w gębie!

2 komentarze:

  1. U nas truskawki dopiero się zawiązują, granat pozostanie więc nieodbezpieczony. Ale niebawem wypróbujemy...

    OdpowiedzUsuń