piątek, 13 lipca 2012

Letnia zupa

Tego lata zostanę chyba mistrzem świata w daniach typu "coś z niczego" i megaszybkich. Takie czasy...
Ale ta szybka zupa jest naprawdę lekka i delikatna.


Składniki (u mnie na 6 porcji)
- 4 spore ziemniaki
- 1 kalarepa
- młoda włoszczyzna (2 marchewki, seler, pietruszka)
- pół kalafiora
- bulion
- natka pietruszki

Warzywa obrałam, wszystkie starłam w ciągu minuty w malakserze na tarce z dużymi oczkami (ziemniaki też, takie wiórki ziemniaczane fajnie w zupie wyglądają i smakują). Rozmroziłam bulion domowej roboty, na wrzący wrzuciłam mieszankę warzyw, przyprawiłam, chwilę pogotowałam - i gotowe. Takie zupy mogę jeść codziennie!

2 komentarze:

  1. a jak robisz bulion wlasnej roboty?? moze przepis - krok po kroku. ja tez mam przepis na swoj bulion, ale nie mój nie jest klarowny.

    OdpowiedzUsuń
  2. smaczna zupa, takie są zawsze najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń