poniedziałek, 3 września 2012

Pasta do chleba - z cebuli i jajek

Pomysłów na pasty jest mnóstwo - często wymyślam coś na poczekaniu, z tego, co mam akurat w lodówce. Dla urozmaicenia, bo Druga Połowa uwielbia kanapki! Oto jeden z "szybkich" pomysłów.

Składniki
- 2 średnie cebule
- 1 jajko ugotowane na twardo
- łyżeczka przyprawy curry
- 1 łyżka oliwy
- sól i pieprz do smaku

Cebule pokroiłam w drobną kostkę, poddusiłam na oliwie, do zeszklenia. Przełożyłam do miseczki, a gdy wystygły, dodałam posiekane jajko, przyprawy - i na chlebek, koniecznie razowy. Świetny smak daje dodatek curry!

7 komentarzy:

  1. lubie paste jajeczna,ale w takiej wersji jeszcze nie jadlam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pychotka, poprosze w weekend ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, coś dla mnie! Cebulka i "jajeszko", i jeszcze razowiec.... samo pyszne :)

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło mi cię nominować do Versatile Blogger Award.
    Pięknego bloga prowadzisz. Przyjemnie się tu zagląda.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Żałuję tylko, że nie mogę częściej gotować, pisać, ale się staram choć od czasu do czasu... :)

      Usuń
  5. Pani Tamaro, jak tu przyjemnie i smakowicie :) Zapraszam tez do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pasty do chleba, ale jeszcze curry nie dodawałam muszę kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń